REVIEW-URI
Kawasaki KFX450R

inapoi la lista
Kawasaki KFX450R

Kawasaki KFX450R
Chiar daca domina cele mai inalte dune de nisip sau castiga premii in weekend, riderii se intorc catre Kawasaki KFX450R ca la ATV-ul sport care ii va duce in top. Un sasiu agil si o suspensie fata extinsa A-arm sunt propulsate de un motor care domina toate cursele cu Digital Fuel Injection (DFI). Cadrul din aluminiu rigid si componentele usoare permit ATV-ului sa zboare prin aer cu usurinta. Kawasaki KFX450R este cu siguranta un ATV care va va duce de pe un varf pe altul.

Cu acelasi motor dovedit pe modelul Kawasaki KX450F care a castigat camionatul Supercross, Kawasaki KFX450R este gata de curse. Ghidonul Renthal Fatbar permite o parghie excelenta si manevrabilitate buna. Pe acest ghidon se afla butonul magic – conectat la un starter electric compact.

La inima motorului ATV-ului sta un sistem responsiv de 32 biti DFI care compenseaza temperatura si altitudinea, rezultand intr-o conversie a puterii de impingere a motorului in 4 timpi. Riderii pot iesi rapid din colturi datorita cantitatii mari de cuplu la turatie mica si medie.

Transmisia manuala Kawasaki cu 5 viteze include un marsarier discret. Datorita cadrului din aluminiu usor, greutatea totala nu este mai mare decat cea a unui cadru de otel fara marsarier. Treapta de marsarier a ATV-ului este convenabila datorita faptului ca permite riderilor sa iasa usor din situatii dificile. Construit sa gestioneze conditii de rulare grele si sa castige curse, cadrul din aluminiu al lui Kawasaki KFX450R este dur si are putere semnificativa. Sasiul high-tech ofera un centru de greutate jos, care minimizeaza transferul greutatii in curbele la colt pentru viteza si manevrabilitate mai bune.

Cititi mai mult pe ATVROM.RO

ATV Kawasaki noi la cele mai mici preturi din Romania. Importam si distribuim toata gama de atv Kawasaki in Romania. Pentru detalii legate de atv-uri, preturi, oferte, accesorii, piese si service vizitati site-ul nostru de prezentare si nu ezitati sa ne contactati telefonic sau pe mail. Cumpara acum direct de la importator. Ofertarea este disponibila si in rate sau leasing.